Organisatie adviesbureau voor interim management

Quality Monitoring: Uw strategie voor optimale klantcontacten

Ytsma Consultancy heeft jarenlange ervaring binnen diverse klantcontact omgevingen als Ziggo, Achmea, Essent, KLM en Vodafone. Daarbij ligt de focus bij het optimaliseren van mensen, middelen en processen om tot een verhoogde kwaliteit en efficiency te komen. Het monitoren van deze kwaliteit(verbetering) is daarbij een belangrijke schakel. Op dit moment verzorgt Ytsma Consultancy de quality monitoring voor één van de grootste verzekeraars van Nederland.

Hoe kunt ú zich onderscheiden ten opzichte van uw concurrentie?

Klanten worden steeds veeleisender en zijn niet snel onder de indruk van een goed klantcontact. Om een klant echt positief te kunnen verrassen, is het van belang dat uw medewerker een effectief, maar ook persoonlijk contact met uw klant heeft. Daarbij is een optimale balans tussen kwaliteit en kwantiteit uw grootste uitdaging.

Quality Monitoring: Optimale efficiency van uw klantcontacten

Uw contact center medewerker is uw belangrijkste schakel tussen het uitdragen van uw strategie en de markt. Alle klantcontacten - telefonisch, e-mail of balie- bepalen in belangrijke mate de relatie die u heeft of opbouwt met uw klanten. Daarnaast is het hebben van klantcontacten een belangrijk onderdeel van uw budget en wilt u dit zo efficiënt mogelijk inrichten. U wilt uiteraard dat uw klanten een positief beeld hebben van het contact dat zij hebben met uw bedrijf. Ook indien u uw klantcontacten heeft uitbesteed, wilt u graag vinger aan de pols houden en weten hoe uw partner presteert.

Ytsma Consultancy, uw partner in klantcontactoptimalisatie

Ytsma Consultancy heeft zich gespecialiseerd in het objectief meten van alle klantcontacten binnen uw organisatie. Voordelen van een externe audit zijn:

  • De informatie is objectief en tevens persoonlijk toegespitst op de medewerker, waardoor coaching informatie direct aan de medewerker kan worden teruggekoppeld;
  • De informatie is praktisch, eerlijk en gericht op snelle verbetering van uw medewerker. Wij geven gerichte coaching tips en adviseren daar waar nodig de opleidingbehoefte, die eventueel ook door ons kan worden ingevuld;
  • Ytsma Consultancy werkt nauw samen met uw middelmanagement om gericht te verbeteren;
  • Ytsma Consultancy is uw partner in optimale klantcontacten en zal daarbij een eerlijke communicatie met u onderhouden, zodat u een goed beeld krijgt van de kwaliteit van uw medewerkers. Ons belang is een duidelijke kwaliteitsverbetering van uw klantcontacten.

Neem vrijblijvend contact met ons op: info@ytsma-consultancy.nl. Wij laten u graag een demo zien van onze monitoringstool.


©2008 Ytsma consultancy : Straatweg 31 : 8535 WG Follega : T. 0514 - 56 92 92 : E. info@ytsmaconsultancy.nl